Milföy’den Simit

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

13 Cevaplar

  1. Meltem dedi ki:

    Nihal merhaba
    Gerçekten çok zor günler yaşamız olmalısınız. Blog aleminin başı sağolsun.
    Senin tariflerine bayılıyorum gerçekten harika olmuş ellerinize sağlık.

  2. valla ne güzel fikir, ellerine saglik canim.

    Cennete giden yol secdelerden geçer.Mevla kullarını secdede seçer.Rabbimin secdelerde seçtiği kullardan olmak duasıyla.Rabbime emanet olun.Selam ve dua ile…Simdiden hayirli cumalar .

  3. sofra özlemi dedi ki:

    anlattığın şey buydu demek hııııı……..
    gerçekten nefis olmuş arkadaşım hemde basit ..iyiki şu milföy var acayip kurtarıcı bir lezzet..
    ellerine sağlık cnm..iyi olmana sevindim:))

  4. melek dedi ki:

    sevgili lezzet avcısı,derslerım yogunlugudan fazla bloguma vakıt ayırmadıgım gıbı sızlerıde zıyaretı aksattım.ama kalbım sızınle.Sevgli esra’nın bizi zamansız terk etmesı benı derınden etkıledı.mekanı cennet olsun..

  5. Hale dedi ki:

    ben bu fikri çok sevdim milföyleri üçgen ve kara katlamaktan çok sıkılmıştım:)
    ellerinize sağlık

  6. halenze dedi ki:

    bu da çok kötü olmuş. ben daha güzelini yaparım:PPP kızımm şaka bi yana koymayın şöyle şeyler beee aşeriyom aşşşşşş canım çekiyo geberiyom burda yaa. insan evladına yapılır mı bu beee…

  7. filiz dedi ki:

    cok degisik olmus harika ellerine saglik canim

  8. zeynep dedi ki:

    canım süpersin harika bir tarif pratik pratik tam benlik:))))
    ellerine kollarına sağlık,öpüyorum canımmm

  9. zerrin - misss dedi ki:

    Canım Nihal,

    fotoğraf nefis olmuş. ellerine sağlık hayatım. pratik bir tarif. hem de çok leziz olduğu belli. en kısa zamanda denemeli :))

    sıcacık sevgiler hayatım

  10. inciceylan dedi ki:

    Canım Nihalim,ben de seninle aynı duyguları paylaşıyorum….Hepimiz çok sarsıldık…Ben hala inanmakta zorlanıyorum….
    canım sosisli simit çok güzel görünüyor…şurdan bir tane alıp tadına bakasım geldi:)ellerine sağlık canımcım….

  11. seyhan dedi ki:

    süper fikir bu gerçekten ellerine sağlık arkadaşım çok da güzel gözüküyor…

  12. Fatma D. dedi ki:

    Nihal’cigim harika bir fikir, bunu mutlaka denicem, ellerine saglik.

  13. gokhan dedi ki:

    Denicemm güzel BŞİYE Benzio

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.